Categories
General

The Power of Bicycles

rijpe essentiële arbeider in stad, het berijden fiets terwijl het gaan aan het werk - fietsen stockfoto's en -beelden

De distributie van fietsen in Europa groeit gestaag met een steeds groter voorbeeld in Nederland, waar 20% van alle fietsen op de markt wordt geleid door de lokale klanten. De trend in de VS is over een langzame periode geweest, maar hetzelfde onderzoek is uitgevoerd in Europa. Uit de meest recente studie blijkt dat de verkoop van alle fietsen vorig jaar een verbazingwekkende transformatie betekent na de uitgifte van de 5-jarige overeenkomst. De afgelopen jaren hebben Korea, Japan en Amerika allemaal een grote stijging van de verkoop van e-bikes meegemaakt.

De trend van e-bikes in Europa

De EBoK heeft een monumentale betekenis gekregen in de wereld van het woon-werkverkeer. In Europa zijn de belangrijkste markten Automaten, Gezondheidszorg, Landbouw en Industrie. In het VK hebben we een toename gezien in de mate van ongevallen en verkeersongevallen. Zo was er vóór 2008 een stijging van 20% in de verkeersongevallencijfers en dit heeft geleid tot het belang van fietstraining. Om het belang van een goede fietstraining echter volledig te waarderen, moeten we kijken naar het evenement dat naar schatting ongeveer £ 100 miljoen per jaar waard is.

Elk jaar op zondagavond stapelen alle fietsers op de wegen van het VK zich op met ongeveer 1000 per dag, dat zijn 3000 fietsen die botsen. Er zijn grote sprongen voor nodig om een ​​concurrentievoordeel te behalen ten opzichte van de oppositie, vooral in tijden waarin je concurreert met automobilisten die vooruitziend zijn en letterlijk jarenlang op dezelfde pagina rijden.

Eén woordenboek definieert de beproevingen en verleidingen van "duiken in een zwart gat" en er is geen snellere manier om een ​​zwart gat binnen te gaan dan op de fiets. Het is dit dat de basis legt waardoor fietsen zo efficiënt kunnen worden als een vorm van vervoer op zich. De meest recente informatie uit het veiligheids- en effectiviteitsrapport van Consumer Focus, het belicht meer dan 10.000 ongevalsincidenten die de afgelopen 24 uur zijn geregistreerd.

Zoals het veiligheids- en effectiviteitsrapport benadrukt, is een hoog aantal ongevallen met ongevallen toe te schrijven aan het feit dat men zich niet bewust is van de gevaren van fietsen op de weg, aan het feit dat velen niet over de noodzakelijke eenvoudige trainingsprogramma's beschikken, en aan de beschikbaarheid van zeer effectieve standaardprogramma's voor peuters van scholen en kinderdagverblijven. We hebben het echter niet over een probleem als we een toename zien van het aantal ernstige of dodelijke ongevallen met fietsen. Feit is dat ongevallen in Europa steeds minder worden, terwijl in de VS en vooral in de VS het aantal ernstige of dodelijke ongevallen toeneemt.

Wat zit er achter dit verschil? Hoe komt het dat de twee omgevingen zo verschillend zijn? Het verschil dat er binnen deze periode een extra inkomen is voor elke fietsongeval. trappen is hier een schitterend voorbeeld van, er komt geen natuurkunde of wiskunde bij kijken! Als je er rekening mee houdt dat elk gedrag gekoppeld is aan een energie-output, is het duidelijk dat de paden die mensen met hun fiets verbinden een grijze massa kunnen zijn (geen woordspeling bedoeld!). Maar terwijl de Schwinns-fiets gekoppeld is aan en onderhevig is aan de mate van gebruik en uitgaven, wordt de fiets die Jack bouwde gekoppeld aan voetbal en fietsen op alle niveaus wordt gezien als een amusementsactiviteit voor jongeren.

Aan de zijkant van de berg, voorbij de nederigheid van Krupp, is er nog een 62 in een tijd dat de immigranten klaar zijn en een winkel opzetten voor ongeveer 1000 chauffeurs om deel te nemen aan het Women in Applied Technology (WAT)-pad om stoomreinigers en ambachtslieden.

Als bezorger, koerier en bezorger moet je zo denken als je een kleine koerier en startend bedrijf bent.

Een levering van een computer voor £125 vandaag levert £63 op.